Subject: [POTENTIAL PHISHING]Küsimused
From: Signe Õunapuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 11:00:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan Teile ettevõttest VegePure (S-ilu OÜ). Kirjutan üldmeilile, sest ei 
oska kellegile konkreetselt kirjutada oma küsimustes.

Esimene küsimus on seoses maale toomisega. Toome maale Ungari ettevõtte 
CYCLE puhastustooteid. Kuna tooted on nii tõhusad ja head tagasisidet 
saanud, sooviksin neid rohkem Eestis müüma hakata. Kirjutasin esimesena 
Grossi Toidukaupadele, kelle sortimenti tooted oma hinna poolest sobiksid. 
Kuid nad soovisid ohutuskaarte eesti keeles. Muidugi on ohutuskaardid Ungari 
ettevõttel olemas ja tehtud EL nõuete järgi, aga need on inglise keeles. Kas 
ma peaksin tõesti kõik need dokumendid eesti keelde tõlkima? Kas on midagi 
sellega seoses veel vajalik teha?

Lisaks teine küsimus. Kuna olen ka ise juba pikalt endale ja tuttavatele 
külmpressitud käsitööseepe teinud, siis soovin neid müüma hakata. Mis 
vajalikud dokumendid jne peaksin ma selleks ära tegema?

Kõike head
-- 

Signe Õunapuu
Tegevjuht
S-ilu OÜ/ VegePure
Telefon: 53537439
E-mail:  [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www. <http://www.silumaailm.com/> vegepure.ee <http://aunissaar.ee>